سپاهان – تراکتور
سه شنبه 14 آبان 1398
ورزشگاه نقش جهان- ساعت 15:30

تیم داوری: داور: سیدوحید کاظمی، کمک ها: محمدرضا منصوری -حسن ظهیری ، کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی - سیدعلی اصغر مومنی ، داور چهارم: فرهاد فرهادپور ، ناظر: محمدجواد تقی پور
به گزارش وب سایت نود، برنده  این بازی می‌تواند صدرنشین لیگ در پایان هفته دهم باشد. سپاهان و تراکتور دو تیمی بودند که فصل را فوق‌العاده آغاز کردند و رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند ولی این دو تیم در 2 هفته اخیر دچار لغزش شدند. سپاهان در 2 بازی گذشته موفق به پیروزی نشده و در هفته قبل برای اولین بار دروازه این تیم باز شد البته همچنان این تیم بدون شکست است. تراکتور که تا پایان هفته هفتم نه تنها شکست نخورده بلکه گلی هم دریافت نکرده بود در 2 هفته اخیر متحمل 2 باخت پیاپی شد و 6 گل دریافت کرد تا شرایط این تیم چندان مساعد نباشد البته دو تیم علی‌رغم نتیجه نگرفتن در هفته‌های هشتم و نهم همچنان در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند. روند نتایج دو هفته اخیر به حساسیت بازی افزوده به نحوی که تیم پیروز می‌تواند صدرنشین باشد و تیم مغلوب همچنان در مسیر نتیجه نگرفتن باقی می‌ماند.
تراکتور در لیگ برتر 10 بار مغلوب سپاهان شده که این بیشترین تعداد شکستی است که نماینده تبریز مقابل تیمی تجربه کرده است اما سپاهان در 20 بازی قبلی خود تنها متحمل 2 شکست شده که یکی از این 2 شکست برابر تراکتور بوده است.
یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی تقابل مصطفی دنیزلی و امیر قلعه‌نویی است. این دو مربی از جمله مربیان مطرح تاریخ لیگ برتر هستند که در 4 تقابل این دو سرمربی یک برد برای دنیزلی، 2 پیروزی برای قلعه‌نویی و یک تساوی ثبت شده است. دنیزلی سنگین‌ترین شکست دوران حضور خود در ایران را برابر قلعه‌نویی و زمانیکه این مربی سرمربی تراکتور بود متحمل شد. هرچند که نام سپاهان برای دنیزلی یادآور خاطرات تلخ در جام حذفی و از دست رفتن 2 جام است ولی دنیزلی در لیگ مقابل سپاهان هیچ وقت باختی نداشته است. تراکتور همیشه حریف قدرتمندی برای قلعه نویی بوده و این مربی در 8 تقابل اخیر تنها به یک پیروزی دست یافته است.


در این بازی چندین بازیکن به مصاف تیم سابق خود می‌روند. احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری از جمله بازیکنان تراکتور هستند که قبلاً برای سپاهان بازی کرده‌اند. سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمدرضا مهدی‌زاده بازیکنان سپاهان است که سابقه عضویت در تراکتور را دارند.
5 بازی آخر دو تیم
سپاهان: مساوی، مساوی، برد، برد، برد
تراکتور: باخت، باخت، برد، برد، برد
نتیجه هفته گذشته:
پارس جنوبی جم 1 – 1 سپاهان
تراکتور 2 – 4 استقلال
سابقه تقابل:
برد سپاهان 10    مساوی 6     برد تراکتور 6
آخرین مصاف:
هفته بیستم لیگ هجدهم: تراکتور 2-0 سپاهان
بهترین گلزن:
سپاهان: استنلی کی‌روش، رضا میرزایی، محمد محبی، علی قربانی با 2 گل
تراکتور: ساسان انصاری با 3 گل