به گزارش ایلنا، روزبه چشمی پس از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی از نظر فنی چیزی نداشت. جای هواداران ما هم خالی بود. اگر قرار است هوادار نیاید برای اصحاب رسانه، بازیکنان و ... هم خطرناک است. باید بازی را کنسل کنند و تیم ها مطمئنا از نظر نداشتن هوادار ضرر می کنند. این بازی تنها از حیث نتیجه برای ما خوب بود. خدا را شکر و انشاالله برای هفته‌های بعد آماده شویم.

وی درباره اینکه گل اول آنها با آفساید به ثمر رسیده گفت: اگر قبلا درباره داوری صحبت کرده بودم، صحنه‌ها را در رختکن دیده بودم که حرف زدم اما الان صحنه‌ها را ندیدم. نه گلی که برای آنها آفساید گرفتند و نه گل ما را ندیدم. فکر می کنم 20 بازی حالا یک بار هم اینجوری! فکر کنم 20 بار ما ضرر کرده باشیم و اگر یک بار هم سود برده باشیم مشکلی نیست. 

چشمی در واکنش به اینکه نمایش این تیم طراوت گذشته دوران استراماچونی را ندارد گفت: نیم فصل دوم است و در نیم فصل اول تیم ها شناختی از هم ندارند. در نیم فصل دوم تیم ها شناخت خوبی از هم دارند و برای امتیاز به زمین می آیند. تیم ما فوتبالش را بازی می‌کند و شاید سرحال نباشد. در تیم ما بازیکنان زیادی سرما خورده بودند و مصدومان هم تازه رسیدند و به شرایط صد درصد نرسیدند. امروز امتیاز مهم بود و امیدوارم در دیدارهای بعدی شرایط بهتر شود.

بازیکن استقلال درباره مشکلات مالی تیمش گفت: درباره مشکلات که همه تلاش می کنند و اینکه بگوییم کامل مرتفع شده نه. تا وقتی که مشخص نشود مدیرعامل کیست و مسوولیتش مشخص نشود شرایط این است. اگر مدیرعامل مشخص شود شرایط فرق دارد و مسوولیتش مشخص است. همه دارند تلاش می کنند اما یک سری مشکلات وجود دارد.