به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از پشت سر گذاشتن دیدارهای آسیایی‌اش بار دیگر به لیگ بازگشت و در دیداری جا مانده از هفته بیستم توانست میهمانش ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

بهروز پرورش خواه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: همانطور که عوامل هر دو تیم هم اشاره کردند بار فنی بازی چندان بالا نبود و من فکر می‌کنم خالی بودن ورزشگاه که به اجبار پیش آمده بود، روی کیفیت و پایین آمدن سطح بازی بی تاثیر نبوده باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان تصریح کرد: استقلال در روزی که از خودش فاصله داشت و مثل گذشته‌اش نبود هم توانست تیمی خوب مثل ذوب آهن را شکست دهد و این اتفاق خوبی بود که برای این تیم افتاد.

وی با اشاره به بازگشت تدریجی مصدومان گفت: خوشبختانه هر ۳ بازیکن تعویضی را مصدومان سابق تشکیل می دادند که به شرایط مسابقه برگشته بودند و با اضافه شدن این نفرات انتظار می‌رود روز به روز کیفیت بازی‌های این تیم بالاتر برود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط جدولی این تیم بیان داشت: باتوجه به تعداد بازی های باقی مانده تا پایان فصل فرصت برای جبران امتیازات هست و ما نیز امیدواریم این اتفاق بیفتد. 

پرورش خواه خاطرنشان ساخت: اسفند، ماه سختی برای استقلال است و تا به اینجای کار مجیدی و شاگردانش کم و بیش بازی‌های سخت این ماه را سپری کرده‌اند و امیدوارم در بازیهای باقی مانده نتایج بهتری در لیگ برتر و آسیا بگیرند.