به گزارش ورزش 11، بیانکونری ها همواره تیمی سرسخت برای هر رقیب قدرتمندی در اروپا محسوب شده اند، آنها را می توان غول چالش برانگیز غول های بزرگ تر قاره سبز نامید! سخت می بازند، با برنامه پیروز می شوند و با تلاش موفق می شوند، این خاصیت یوونتوس بخشی از تاریخ این باشگاه است، آنها مدیون هیچ مربی نخواهند بود، چرا که این فلسفه باشگاه است و هر مربی موظف به اجرای آن، در بهترین حالت ممکن است!

یوونتوس در چند فصل اخیر شدیدا با بارسلونا دچار چالش بوده است، اگر بخواهیم فینال لیگ قهرمانان 2015/16 را فاکتور بگیریم، آنها نمایش های فوق العاده را داشته اند! کافیست به رقابت این دو تیم در لیگ قهرمانان فصل گذشته نگاه کنیم تا متوجه کیفیت بیانکونری ها شویم!

بازیکنان یوونتوس بازیکنان یوونتوس

آنها بارسلونا را با نمایش بی نظیر خود در شرایطی که شاگردان لوئیس انریکه نیز در آمادگی کامل قرار داشتند و توانسته بودند با کامبک رویایی خود پاری سن ژرمن را حذف نمایند، را به زانو در بیاورند! هیچ کس در آن لحظات باور نمی کرد! بارسلونا با تمام قدرت ویران کننده اش از دقیقه 1 بازی برابر بارسا تسلیم شده بود!

لیونل مسی از ابتدای کار سردرگم و کلافه تنها برای پیدا کردن راهی به سوی دروازه تلاش می کرد، نیمار نمی توانست حتی برای یک لحظه دفاع مستحکم یووه را فریب دهد و سوارز در انبوه راه راه پوشان بیانکونری گم شده بود! چه کسی می توانست آن ها را از دام شاگردان مکس آلگری نجات دهد؟

بازیکنان یوونتوس بازیکنان یوونتوس

یوونتوس توانست تا فینال این رقابت ها به همین شیوه صعود کند و باز هم در ضعف همیشگی خود، در یکی دیگر از فینال های بزرگ اروپایی برابر رئال مادرید با نتیجه ای سنگین مغلوب شد تا باز هم دستش  برای بالا بردن جام این رقابت ها کوتاه بماند!

تمامی این نمایش های یوونتوس تنها یک دلیل داشت و دارد، آنها در خانه یک افعی واقعی هستند! رکورد 22 بازی شکست ناپذیری در خانه، تنها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر گوره خر های تورین را به سوی پیروزی سوق داده است، آنها نمی خواند این سنت شکسته شود، مخصوصا حالا که راه پیروزی برابر بلوگرانا ها را بهتر از هر کسی می دانند!

دیبالا و لیونل مسی دیبالا و لیونل مسی

دیدار فردا شب بارسلونا و یوونتوس، برای انتقام است! انتقام دو ابر قدرت از تسویه حساب های گذشته خود، بلوگرانا ها توانستند در دیدار رفت با نتیجه 3_0 از سد یووه در خانه خود عبور کنند و انتقام فصل گذشته را تا حدودی بگیرند و حالا نوبت به بیانکونری ها است تا در دیدار برگشت، در خانه خود با حفظ سنت شکست ناپذیری، انتقام تحقیر در نیوکمپ را از شاگردان والورده بگیرند، پس چه کسی در این دوئل جانانه پیروز خواهد بود؟