به گزارش خبرنگار مهر، بسطام پس از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز در نشست خبری اظهار; کرد: آلومینیوم اراک رو به رشد است، هر بازی نسبت به بازی دیگر این رشد کاملاً محسوس است. در حقیقت این تیم به سرعت سیر صعودی را طی می‌کند که این روند در بازی امروز مقابل ماشین سازی کاملاً محسوس بود.

وی افزود: تیم ماشین سازی، تیم سخت کوش و دفاعی بود. ما در مورد تیم و روند بازیش آنالیز خوبی داشتیم و همانطور که دیدیم آلومینیوم نسبت به حریف از برتری برخوردار بود و برنامه‌های تعریف شده کادر فنی و در رأس آن سرمربی به خوبی در زمین اجرا شد.

مربی آلومینیوم اراک ادامه داد: در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم اولین برد را در کارنامه باشگاه آلومینیوم در لیگ برتر ثبت کنیم. امیدواریم این روند به طور مستمر در بازی‌های دیگر ادامه پیدا کند.

بسطام گفت: در مجموع تیم در شرایط خوبی قرار دارد، البته باید در رفع برخی ضعف‌ها نیز تلاش کنیم و قطعاً هماهنگی که در ارکان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان حاکم است می‌تواند رمز پیروزی باشد.

وی در مورد بازی هفته ششم مقابل پیکان تهران که شنبه آینده در تهران برگزار می‌شود تاکید کرد: همان طور که پیش از این گفته شد تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد پس تمرین‌ها از فردا آغاز می‌شود و با انگیزه خوبی که در بازیکنان ایجاد شده این میدان را نیز با کسب ۳ امتیاز ترک خواهیم کرد.