به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران گفت‌: هر دو تیم با برد بازی هفته گذشته با روحیه بالا به مصاف هم می‌روند.

وی ادامه داد: پرسپولیس کادر فنی خوبی دارد و تیم قابل احترامی است اما آلومینیوم همیشه نشان داده در بازی سخت خوب است، امیدواریم بازیکنان به نکاتی که کادر فنی تذکر داده‌اند توجه کنند و شاهد اجرای دستورات کادر فنی در زمین باشیم و امیدواریم از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند و برنده زمین باشند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: به عنوان یک مربی دوست دارم که تیمم شخصیت خوبی داشته باشد و فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد. در دو بازی گذشته خوب بازی کردیم. آمادگی داریم بازی خوبی را فردا به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

خطیبی با اشاره به صعود آلومینیوم به لیگ برتر در فصل گذشته، بیان کرد: روزی که تیم صعود کرد گفتم همه مردم اراک باید تیم اولشان آلومینیوم باشد، حرف اول مردم منطقه آلومینیوم است، و باید همین باشد، تیم متعلق به مردم این شهر است و مردم باید هوادار این تیم باشد که خدا را شکر این اتفاق رقم خورده است.

وی ادامه داد: ما مقداری دیر شروع کردیم اما نقل و انتقالات تمام نشده و تیم‌ها می‌توانند نفرات جدید جذب کنند. در شرایط موجود بهترین‌ها را جمع کردیم و منتظریم فورواردی که به باشگاه معرفی کردیم تکلیفش مشخص شود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: رسیدن به مرز تاکتیکی و هماهنگی تیمی چند هفته طول می‌کشد. باید روی ساختار تیم کارهای بیش‌تری انجام دهیم، قرار است یک کمپ برای آلومینیوم درست شود و بازیکنان امکانات لازم را داشته باشند.

خطیبی در پایان گفت: دو بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داریم. انتظار داریم همه بازیکنان در اختیار تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند که انصافاً همه بازیکنان تاکنون سنگ تمام گذاشته‌اند.