به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به مصاف هم رفتند که نیمه نخست بازی با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۱۶ آغاز شد و تیم آلومینیوم بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت. شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم در این نیمه، پِرس مدافعان پرسپولیس را در دستور کار داشتند و به همین دلیل اجازه بازی‌سازی به تیم حریف را ندادند.

دو تیم در مجموع موقعیت خطرناک گلزنی به دست نیاوردند. تنها تیم آلومینیوم بود که در دقیق ۳۴ با حرکت نیما درودی بود که از سمت راست دفاع پرسپولیس خودش را به محوطه جریمه و شش قدم سرخپوشان رساند اما ضربه نهایی او از کنار دروازه به اوت رفت.

پرسپولیس در این نیمه به دلیل بازی منسجم و فشرده آلومینیوم نتوانست دروازه تیم میزبان را تهدید کند و حملات این تیم کم اثر و بی نتیجه بود.

عبدالنبی پورخلف داور این مسابقه در این نیمه به سیدجلال حسینی از پرسپولیس و مصطفی احمدی و محمود خرمزی (مربی) از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

در دقایقی ابتدایی این مسابقه، زاویه دوربین پخش تلویزیونی مناسب نبود. این موضوع باعث شد تا بینندگان تلویزیونی دقایقی از بازی را با دوربین نزدیک به زمین تماشا کنند که زاویه فیلمبرداری، تصاویری غیر واضیح را روی آنتن می‌برد.