به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سیزدهم لوشامپیونه فرانسه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 بوردو را از پیش‌رو برداشتند و صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را استحکام بخشیدند، پس از این دیدار  گفت: من فکر می‌کنم کسب سه امتیاز این بازی و حفظ روند پیروزی مهم بود. ما در جدول رده‌بندی هم در وضعیت خوبی هستیم. به نظرم ما بر بازی تسلط داشتیم و کمی هم بدشانس بودیم. جای تأسف داشت که در 10 دقیقه پایانی بازی دو گل دریافت کردیم و از این بابت خوشحال نیستیم.

وی همچنین در تمجید از ستاره برزیلی‌اش که در این دیدار دو گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، اظهار داشت: نیمار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. روی هم  رفته به ثمر رساندن دو گل ارزشمند است. برای ما مهم است که نیروهای هجومی‌مان گلزنی کنند و نیمار و کیلیان امباپه این کار را در این بازی کردند.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان خاطرنشان کرد: ما دو اشتباه در مقطع پایانی بازی مرتکب شدیم و دو گل دریافت کردیم. گل‌هایی که در این بازی دریافت کردیم ترکیبی از اشتباه ما و تلاش حریف بود. ما باید در چنین صحنه‌هایی در کارهای دفاعی قدرتمندتر باشیم.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با 34 امتیاز صدرنشین لیگ یک فرانسه است و لانس 24 امتیازی نزدیکترین تعقیب‌ کننده‌اش است.