فرهاد مجد کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم سخت بود، اما خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و مستحق کسب سه امتیاز بودیم. در طول 90 دقیقه من حتی یک توپ هم نگرفتم و خط دفاعی ما عملکرد بسیار خوبی داشت. جدا از گلی که به ثمر رساندیم، چند موقعیت خوب را از دست دادیم و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه ذوب‌آهن زدیم.

وی در مورد 10 امتیازی شدن پیکان و نتایج خوب خودروسازان در چهار هفته ابتدایی به تسنیم گفت: خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و البته مقابل نفت مسجدسلیمان هم می‌توانستیم برنده باشیم. ما سه تیم واقعاً خوب هوادار، تراکتور و ذوب‌آهن را شکست دادیم و می‌خواهیم روند فعلی را ادامه بدهیم. بازیکنان خوبی داریم و مطمئناً از این بردها مغرور نخواهند شد.

دروازه‌بان پیکان راجع به بسته نگه داشتن دروازه‌ تیمش در سه مسابقه و اینکه تاکنون تنها یک گل دریافت کرده است، تصریح کرد: این کلین‌شیت‌ها فقط متعلق به من نیست و همه بازیکنان زحمت می‌کشند تا بتوانیم دروازه را بسته نگه داریم. امیدوارم این آمار خوب در بازی‌های بعد هم ادامه داشته باشد.

مجد کرمانشاهی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که امسال بین چهار تیم بالای جدول باشیم و می‌جنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم.