به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی سرآسیایی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که درسالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم شرایط فوتبالی و ساختاری مردم آبادان که در ۸ سال دفاع مقدس مردانه از کشور دفاع کردند روز به روز بهتر شود و فکر می‌کنم باید به این امر رسیدگی بهتری شود زیرا دلخوشی مردم آبادان فوتبال است.

وی افزود: بازی فردا مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از یک وقفه ۱۲ روزه بین بازی‌ها انجام می‌شود.

مربی تیم فوتبال گل گوهر سیرجان با بیان اینکه نگه داشتن تیم بعد از مسابقه و همچنین بعد از یک دوره چند هفته‌ای متوالی پشت سر هم بازی کردن سخت است، توضیح داد: با یک بازی دوستانه با تیم شهر خودرو تیممان را جلو بردیم؛ البته درگیر یک اپیدمی سرماخوردگی در هفته گذشته شدیم و ۸ بازیکن تیم را چندروزی از دست دادیم که با تلاش کادر پزشکی به شرایط تمرین بازگشتند و اکنون آماده هستیم.

سرآسیایی تصریح کرد: برای شرایط مسابقه می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم؛ نفت آبادان همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و صاحب یک غنای تکنیکی است و در هر شرایطی این ژن خوب و اصیل بازیکنانش می تواند گره گشا باشد.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تیم خود بازگشه است و آرزو می‌کنیم این اتفاق هر چه زودتر برای تیم ما نیز رخ دهد و خلأ بزرگ نبود قلعه نویی را روی نیمکت نداشته باشیم.

مربی تیم فوتبال گل گوهر سیرجان با بیان اینکه برای بازی فردا دو غایب داریم، گفت: «یونس شاکری» که یکی از بهترین مهاجمین لیگ است و اصلی‌ترین مهاجم تیممان بوده و همچنین کار اصلی گلزنی را انجام می‌داده به دلیل پارگی رباط از دست دادیم؛ همچنین «مسیح زاهدی» نیز به دلیل سرماخوردگی شدید در ترکیب بازی فردا حضور ندارد.

سرآسیایی ابراز امیدواری کرد: برای انجام یک بازی عالی با تحیلی که انجام دادیم، آماده هستیم.