به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: فردا بازی بسیار سخت و نفس‌گیری را خواهیم داشت.

وی افزود: در آنالیزی که از تیم گل گهر داشتیم، نحوه بازی این تیم در سال گذشته و امسال تغییر کرده و نفرات زبده و خوبی را خریداری کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بعد از بازی با نساجی کل گروه ۹ نفره ما روزی بیش از ۹ ساعت وقت گذاشت تا این تیم را آنالیز کند و فکر می‌کنم روزی ۱۲ ساعت برای این بازی تمرین انجام شده است.

منصوریان با بیان اینکه بازی مقابل تیم گل گهر از بازی مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس سخت‌تر است، توضیح داد: بازیکنان نفت آبادان به لحاظ فیزیکی و روحی روانی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: چهار بازیکن مصدوم داریم؛ بازیکنان ما در تمرینات عالی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه از صبر هواداران آبادان تشکر می‌کنم، گفت: امیدوارم با فروکش کردن کرونا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

منصوریان با تأکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که ستاره‌های نفت در آبادان حفظ شوند، گفت: روزی که به آبادان آمدم، مشکلات را می‌دانستم و اطلاع داشتم به چه مشکلات مالی بر می‌خوریم.