به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه آغاز شد.

* پیش از شروع مسابقه  حدود 100 تماشاگر از خیابان مجاور به ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه در منطقه‌ای قرار گرفته‌اند که نظاره‌گر دیدار دو تیم مس و پرسپولیس هستند. با شروع  بازی بر شمار این هواداران افزوده شد و هم‌اکنون حدود 500 تماشاگر در خیابان کنار ورزشگاه حضور دارند که اغلب آنها پرسپولیسی هستند. نکته جالب اینکه استفاده هواداران از شیپور و پرچم پرسپولیس است. 

* هواداران که در کنار ورزشگاه حضور داشتند در لحظاتی از بازی وحید امیری بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس را به شدت تشویق کردند.

* در مراسم ابتدایی بازی، سیدجلال حسینی و مهدی ترابی به سمت نیمکت مس رفسنجان  رفتند و با ابراهیم صادقی و محمد ربیعی مربی و سرمربی مس رفسنجان خوش و بش گرمی داشتند.  

* علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در قسمت VIP ورزشگاه به صورت ایستاده و با هیجان خاصی بازی  تیمش مقابل پرسپولیس را دنبال می‌کند. 

* حسین زرگر ناظر این بازی در دقایق ابتدایی این مسابقه به مسئولان برگزاری بازی درباره حضور افراد متفرقه روی سکوهای ورزشگاه تذکر داد و همین موضوع باعث متفرق شدن تعدادی از افراد غیرمسئول از روی سکوهای ورزشگاه شد.