نوید عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم‌، در خصوص پیروزی مقابل پیکان آن هم درحالیکه اکبر محمدی مدیرعامل این باشگاه گفته بود که آنها باید با 4 گل گل‌گهر را شکست می‌دادند گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و بعد از اینکه نتوانستیم نمایش چندان خوبی برابر استقلال داشته باشیم تمام هدفمان این بود که مقابل پیکان برنده شویم. مدیر عامل آنها نظر خودش را گفته ولی ما غیر از گلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. در مجموع بازی خوبی از آب در آمد و ما مستحق برد بودیم.

وی در مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی پیکان که معتقد بودند داور هند بازیکن گل‌گهر را پنالتی نگرفته است عنوان کرد: من آن صحنه را ندیدم و نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم ولی در یک صحنه هم در نیمه دوم توپ درون محوطه جریمه به دست بازیکن پیکان برخورد کرد که مشکوک به پنالتی بود. در مورد این صحنه ها کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌گهر می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد، خاطرنشان کرد: ما دوست نداریم از حالا به رتبه آخر فصل فکر کنیم تا تیم تحت فشار قرار بگیرد. تمام هدف ما این است که در لیگ امسال تا پایان مسابقات در کورس قرار بگیریم و همیشه در بین تیم‌های بالا جدول باشیم.

عاشوری در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر سپاهان صدرنشین لیگ برتر تصریح کرد: آنها نیازی به تعریف ندارند و بدون شک بهترین تیم لیگ هستند. ما بازی سختی داریم ولی انگیزه بالایی داریم تا این روند را ادامه داده و جزو بالانشین‌ها باشیم. امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم. ما قطعا برای برد به میدان خواهیم رفت.