به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا شنبه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و نود و هفتمین تقابل دو تیم بزرگ ایران است.

نشست خبری سرمربیان این مسابقه امروز جمعه برگزار شد. بر خلاف حمید مطهری مربی پرسپولیس که در سازمان لیگ پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود، فرهاد مجیدی با تصمیم باشگاه استقلال در هتل اسپیناس نشست خبری خود را برگزار کرد.

مجیدی در این نشست گفت: اولین چیزی که می شود گفت دربی همیشه برای دو تیم حساس است. با شرایط موجود، فکر می کنم یک امتیاز به درد هیچیک از دو تیم نمی خورد. دو تیم برای پیروزی به زمین می روند. نظر شخصی ام این است استقلال بهترین تیم لیگ است که گذر زمان آن را ثابت می کند که چرا این را در نشست خبری مطرح کردم. به تمام بازیکنانم ایمان دارم که می توانند انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد ولی تمام ذهنیت من بازی هجومی و کسب سه امتیاز است.

وی گفت: متاسفانه وریا غفوری را در اختیار نداریم ولی سعی و تلاش می کنند که به بازی برسد. رضاوند هم مصدوم است و بعد از تمرین تصمیم می گیریم که در بازی باشد یا نه.

مجیدی در خصوص داوری گفت: هر موقع بخواهیم صحبت کنیم آقایان جمله فرار رو به جلو استفاده می کنند. تیم من نباخته و چهار تساوی دارد. سه تساوی به جز صنعت نفت که خودم گفتم خوب بازی نکرده است، توانایی تیم ما بالاتر است. امکان ندارد تیمم نتیجه نگرفته است بگویم داور یا بازیکن بد بوده است. به بازیکنان گفته ام هر نتیجه ای بگیرید شکست برای سرمربی است. تنها مسابقه ای که از بازیکنانم کاملا راضی بودیم بازی نفت بود که در یک نیمه هشت موقعیت ایجاد کردیم. به نظرم انتخاب داور انتخاب خوبی بود.

سرمربی استقلال گفت: در دو سالی که سرمربی استقلال بودم هنوز تیمم در حضور هواداران نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار و بدون آنها معنا ندارد. وقتی می خواهند استقلال را انتخاب کنند، 50 درصد به خاطر بودن هوادار است. خودمان وقتی بازی می کردیم و وارد تونل می شدیم نگاه می کردیم چقدر تماشاگر آمده است. بزرگترین امتیاز استقلال را در عرصه مربیگری ندارم. خنده دار است. هوادار که در ورزشگاه باشد، بیشتر تلاش می کنند. امیدوارم مسئولان کاری کنند که تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

ادامه دارد...