به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد گفت: تفاوت ما با فولاد مسائل مالی و آرامشی است که آنها دارند. مشکلات مالی تأثیر زیادی دارد و متأسفانه آبادان عادت کرده همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم به چه کسی تبریک بگویم، چون شکل فولاد در 15 سال گذشته تغییر کرده و تبدیل به شخصیت پایدار شده است. از امکانات ورزشی گرفته تا سه استادیوم دست به نقدی که دارند. باید دست کسی که این امکانات را فراهم کرده است، بوسید. هر مدیری که به فولاد آمده، پشت سر این ایده مانده است، ولی طبق بند و تبصره‌ای که قانون بی‌خودی است، کسی به نفتِ طفلکی نمی‌تواند کمک کند.

منصوریان یادآور شد: چندین بار با مسئولان پالایش و پخش نفت که از دوستان من هستند، جلسه برگزار کرده‌ام. یکسری قوانین که مثل کِش در دست و پای مسئولان باقی مانده و به نظرم این قانون بی‌عقلی بوده است. روی گنج خوابیده‌ایم ولی یازده هفته است پول نداریم. نمی‌شود یک مرد پنج، شش ماه پول برای خانواده‌اش پول نبرد. بازیکنان ما جوان هستند و قراردادشان از هفتاد میلیون آغاز می‌شود ودو، سه بازیکن قرارداد بالای دو میلیارد و خورده‌ای دارند. یکی از اینها طالب ریکانی است که محبت کرده و مانده است، بازیکنی که می‌دانستم استقلال به 10 میلیارد می‌داد. متأسفانه تیم ما از آن طرف دیوار از غیرت افتاده است. شما آثاری از تبعات مالی نمی‌بینید. فرماندار شهر همه کار کرد که مصوبه بگیرد ولی نتوانست. نمی‌خواهیم 400،500 میلیارد داشته باشیم و همین که 40 میلیارد داشته باشیم کافی است. در حال حاضر فقط 20 میلیارد پول می‌خواهیم.

ادامه دارد..