به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از قهرمانی فولاد در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: سوپرجام یک تک بازی است و انگیزه‌ای زیادی برای بازیکنان به وجود می‌آورد. ما در این بازی به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کردیم. ما در جدول شرایط نسبتاً بدی داشتیم و می‌خواستیم این بازی را ببریم تا مسابقات دور برگشت لیگ را خیلی بهتر شروع کنیم. خدا را شکر که قهرمان شدیم و به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل تأخیر حضورش در کادر فنی فولاد این بوده است که می‌خواسته دستیار اول باشد، تصریح کرد: واقعیت این است که من یک مقدار مشکل خانوادگی داشتم، چون خانواده‌ام از هر چیزی مهمتر است. متأسفانه یک مقدار پدر و مادرم کسالت داشتند. خدا را شکر بهتر شدند و توانستم در فوتبال حضور داشته باشم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه پیش از بازی با پرسپولیس به سمت نیمکت سرخپوشان نرفت، گفت: تمام دنیا اینطور است که فقط سرمربی تیم به سمت نیمکت حریف می‌رود. اینجا اما 30 نفر به سمت یک نیمکت می‌روند و وسط بازی هم ممکن است هر اتفاقی بیفتد. همه نیمکت‌ها دوستان من و همبازیان من بوده و هستند. این موضوع یک چیز دلی است و یک وقت یک نفر دلش نمی‌خواهد به سمت نیمکتی نرود.

هاشمی‌نسب راجع به حاشیه‌های پایانی بازی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه یک بازیکن از حریف اخراج شد سوت‌ها یک مقدار برگشت و خطاهایی صورت گرفت که خطا نبود و اخطار نداشت. من فکر می‌کنم این مسائل هم جزئی از فوتبال است و فکر می‌کنم که در آن صحنه مستحق اخراج نبودم.