به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز  (پنچشنبه) در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

* در حالی که قرار بود دربی امروز با حضور تنها بیست هزار تماشاگر برگزار شود اما همچنان بر تعداد هواداران در ورزشگاه افزوده می‌شود و خیلی از طرافدران دو تیم بدون تهیه بلیت در حال ورود به ورزشگاه می‌شوند.

* سیدعلی داور دیدار امروز پرسپولیس و استقلال، به همراه سایر کمک داوران پس از حضور در آزادی بلافاصله از قسمت‌های مختلف چمن آزادی بازدید کردند.

* با توجه به اینکه برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی قراربود تماشاگران با رعایت فاصله‌گذاری روی سکوها حضور داشته باشند اما خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و تماشاگران دو تیم به فاصله خیلی کم کنار هم نشستند.

* به دلیل نتایج این فصل تیم استقلال و صدرنشینی تیم  مجیدی در لیگ برتر، تعداد هواداران استقلال نسبت به هواداران پرسپولیس بیشتر است.

* مثل  دربی‌های گذشته در این بازی هم بازار سیاه بلیت فروشی داغ است و بلیت قسمت VIP به قیمت دو میلیون تومان به فروشی رسیده است.

 * هواداران پرسپولیس در خصوص اینکه چه کسی دروازه‌بان این تیم در دربی خواهد بود باهم بحث می‌کردند و اکثر هواداران سرخپوش درباره حضور لک یا گوهری در درون دروازه پرسپولیس مقابل استقلال باهم اختلاف نظر داشتند.

* هواداران استقلال  پس از حضور احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در ورزشگاه علیه مدیرعامل سابق استقلال شعار سر دادند.