محمود داودی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حواشی بازی امروز مس کرمان و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی خرم آباد و مطالب منتشر شده در کانال تلگرامی باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و موضوع تنها بزرگ نمایی سرمربی تیم مس است، اظهار داشت: آقای فرزاد حسینخانی قبل از بازی در ورزشگاه تختی بطری آب را به سمت خط دروازه می پاشد و بعضی از دوستان تماشاگر نسبت به این موضوع حساس شدند اما در مجموع هیچ مشکلی نبوده و بازی آغاز شد و جریان پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و رئیس هیئت فوتبال استان هم قبل از بازی با حضور در رختکن تیم مس به آنها خوش آمد گفتند و به استقبال آنها رفتند.

روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان با تاکید بر اینکه مسائل ایجاد شده فضا سازی رسانه‌ای دوستان مس است، افزود: البته تیم مس هم دارد صعود می‌کند و ما دوست داریم «فوتبالی» صعود کنند.

داودی نژاد در خصوص مسائل ایجاد شده خاطرنشان کرد: بازی آن زمان شروع نشده بود و نیم ساعت قبل از بازی با توجه به اقدام سرمربی مس کرمان تماشاگرها یک لحظه حساس شدند.

وی با اشاره به اینکه صعود تیم مس کرمان را پیشاپیش تبریک می‌گوئیم، گفت: شرایط میزبانی خوب است و الان هم بازی یک بر صفر به نفع تیم مس کرمان در جریان است و تماشاگران مس پشت دروازه خودشان هستند و تشویق می‌کنند.

براساس این گزارش، ورزشگاه تختی خرم آباد امروز یکشنبه از ساعت ۱۹ میزبان بازی دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان است که این بازی به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه تختی اهواز در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌شود.

کانال اطلاع رسانی تیم مس کرمان در مطلبی مدعی شده است که در بدو ورود بازیکنان مس کرمان به ورزشگاه تختی خرم آباد برای بازی برابر استقلال خوزستان عده‌ای از حاضرین در ورزشگاه اقدام به فحاشی و پرتاب بطری به عوامل تیم مس کرمان کردند که منجر به مجروحیت دو تن از عوامل تیم مس کرمان شده است.