به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی پیش از دیدار فجر سپاسی شیراز مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا قهرمانی استقلال تهران را به این باشگاه محترم و هواداران پُرشورش تبریک می‌گویم. به خاطر مسجل شدن سقوط تیم محبوب و ارزشی فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ یک، شرمنده هواداران و مردم فهیم استان فارس و شیراز هستیم. اصلاً شرایط مساعدی نداریم و از لحاظ روحی در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس بیان کرد: با اینکه حریف‌مان (پرسپولیس) امسال نتوانست قهرمان شود، از ابتدای لیگ تیمی فوق‌العاده منسجم، صاحب سبک و باکیفیت بوده است. به دلیل اینکه شرایط روحی مساعدی نداریم، تلاش می‌کنیم لیگ را با شرافت تمام و با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌های تیم به پایان برسانیم. برخی بازیکنان هم به دلیل فشردگی مسابقات و عدم شرایط مساعد روحی، در این بازی کنار ما حضور نیستند.

سرمربی فجر سپاسی با اشاره به مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیمش گفت: فرزان دانا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و با مصدومیت طولانی نفراتی چون سیروان قربانی و محمد قنبری، دست کادر فنی تا حدودی بسته شد. مصدومیت تعدادی بازیکنان تا دیدار آخر ادامه داشت، اما یکی دو بازیکن از جمله مهربان و بابایی به شرایط مسابقه رسیده‌اند که بازی کردن آنها، به شرایط دیدار با پرسپولیس بستگی دارد.