به گزارش خبرنگار مهر، رضا پرکاس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار کرد: نگرش ما تهاجمی‌تر است ولی به این معنا نیست که هر موقعیتی به گل تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید هوشمندانه و فشرده کار کنیم، افزود: امیدواریم بازیکنان هم همان تلاش و کوششی را که ما می‌خواهیم انجام بدهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: «حسن بیت سعید» قطعاً در این بازی غایب است چون فوتبال دوستان در جریان هستند که برای دست این بازیکن مشکلی پیش آمد.

پرکاس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «آخرین وضعیت جذب بازیکن خارجی چیست؟» توضیح داد: روادید یکی از بازیکنان در حال انجام است. کارهای ایفمارک انجام شده و هر لحظه که صدور روادید قطعی شود، کارت بازی او صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: مهاجم ما از کشور تاجیکستان است که به طور حتم به این بازی نخواهد رسید. کارهای بازیکن دیگر ما که اهل آمریکای جنوبی است در حال انجام شدن است و فقط منتظر روادید کاری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: باید خصوصیات آلومینیوم اراک بازیکنان را زیر نظر بگیریم و بعد هم باید خصوصیات کادر فنی و سیستم آنها را ببینیم هرچند که ما بازی‌های قبلی را چندین بار نگاه می‌کنیم.

وی گفت: سیستم و نوع نگرش ما نسبت به هر حریف تغییر پیدا خواهد کرد چون هر بازی از جمله بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.