به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: خوشحالیم که فردا هواداران را در کنارمان خواهیم داشت چون انرژی مثبت و تشویقشان می‌تواند فردا به تیم انرژی مضاعف دهد.

وی افزود: امیدوارم هواداران فردا فقط به بازیکنانمان این انرژی را بدهند که تا دقیقه ۱۰۰ برای موفقیت فولاد تلاش کنند و امیدوارم اگر قرار است که ورود بانوان در جاهای دیگر کشور انجام شود در ورزشگاه ما هم این بیفتد.

نکونام با اشاره به اینکه تراکتور تیم خوبی است و آنها یک امتیاز دارند اما این ما را گول نمی‌زند، بیان کرد: بازی آنها را دیدیم و آنالیز کردیم. ۱۵ بازیکن در تیمشان جا به جا شده است، مربی خوب و بزرگی دارند که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مربیان و تیم‌های بزرگی قرار گرفته و آنها را شکست داده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازی سختی داریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و تمام بازیکنان با تمرکز بالا فعل خواستن را صرف کنند و با بهترین عملکرد به موفقیت برسیم.

وی افزود: همان‌طور که در تیمم دفاع را از نفر اول تیممان به عنوان مهاجم می‌بینم، برای من گل زدن هم همین‌طور است.

نکونام ادامه داد: برای من مهم نیست چه کسی چه کار می‌کند و چه کسی گل می‌زند بلکه برای من طراحی حملات مهم است، دیدید مقابل پرسپولیس تیم ما با دو مهاجم بازی کرد و فردا هم برنامه ما این است که با دو مهاجم بازی کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به گل برسیم.

وی در مورد جذب دلفی توضیح داد: یونس دلفی قبل از اینکه پیش فصل شروع شود، صحبت‌هایی را با او مستقیماً انجام دادم اما این کار دیر انجام شد و دیر به تیم ما اضافه شد. از منظر شرایط بدنی یک مقدار از تیم قطعاً عقب است. او بازیکن باکیفیت و جوان و خوب و آینده داری است.

نکونام در مورد انتقال سعید عزت‌اللهی گفت: مستقیم با سعید عزت‌اللهی صحبت کردیم و اول اینکه او از دوستان خوب من است و ما کنار هم بودیم در تیم ملی اما خود او نمی‌خواهد در ایران بازی کند و حتی پیشنهاد سایر تیم‌ها را هم گفت. برای او آرزوی موفقیت دارم.