به گزارش خبرگزاری تسنیم، مازیار زارع پس از تساوی 2 - 2 ملوان مقابل نساجی در نشست خبری گفت: جای مهرداد اولادی و نادر دست‌نشان عزیز در این فضا و ورزشگاه خالی بود؛ امیدوارم روح‌شان شاد باشد. فوتبال بسیار زیبایی دیدیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. اگر کمی باهوش بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم. نساجی هم موقعیت‌های خوبی از ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها به دست آورد و می‌دانستیم حریف چه فوتبالی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه نساجی فضای زیادی برای ضد حمله به ملوان داد و ملوانان از این موضوع بهره بردند، تصریح کرد: در تصمیماتی که در ضدحملات گرفتیم، درست عمل نکردیم و تصمیمات اشتباهی گرفتیم که باعث می‌شد توپ به نقطه دیگری برسد. اگر باهوش بودیم، می‌توانستیم خطرناک‌تر باشیم. هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. من به تیم‌های ریشه‌دار مانند نساجی و صنعت نفت علاقه دارم و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

سرمربی ملوان بندر انزلی درخصوص قضاوت کوپال ناظمی در این مسابقه گفت: بهتر است درباره داوری صحبت نکنم، اما دیدیم که دو تیم از این موضوع ناراضی بودند. کوچک‌ترین برخورد با دروازه‌بان را در فوتبال جهان خطا می‌گیرند و تعجب کردم که چنین اتفاقی رخ نداد. فشار روی مربیان زیاد بوده و طبیعی است که آنها اعتراض کنند. به ناظمی خسته نباشید می‌گویم، اما به نظرم می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

زارع در مورد کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بیان کرد: چمن کیفیت بدی نداشت و روزبه‌روز بهتر می‌شود. نساجی مانند ملوان برای ما عزیز است و من اعتراض نمی‌کنم. حتی گفتم اجازه بدهند که هواداران بیایند تمام سکوهای ورزشگاه را پُر کنند، اما این اتفاق می‌توانست مقابل استقلال برای ما رخ دهد. قدرت نساجی و ملوان با هواداران‌شان واقعاً دوچندان می‌شود. فکر نمی‌کردم کیفیت چمن این‌قدر خوب باشد و حتی قبل از مسابقه به چمن آب دادند تا به بازی سرعت بدهند.

« سه هفته گذشته است و ما بدون مهاجم بازی می‌کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: به دنبال مهاجم می‌گردیم. شاید چنین تفکری باشد که من مهاجم نمی‌آورم. با این حال برای مهاجم خارجی که به تیمی چون ملوان می‌آید، باید خیلی وسواس به خرج بدهیم. چون شاید هر چند سال یک بار بازیکن خارجی به ملوان می‌آید و نمی‌خواهیم هر بازیکنی را جذب کنیم. تا فیلم بازیکن را به‌صورت کامل نبینم،‌ او را انتخاب نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم مهاجم بسیار خوبی به خدمت بگیریم. می‌دانم وقت نداریم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه شاگردانش برابر پیکان و استقلال شایسته شکست نبوده‌اند، عنوان کرد: هفته گذشته می‌توانستیم در دقایقی از بازی 3 بر یک از استقلال پیش بیفتیم. ضدحملات خوبی داشتیم، اما تجربه استقلال بهتر بود و اتفاق برعکس رقم خورد. به پیکان هم موقعیت‌های زیادی ندادیم.

وی با اشاره به حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار استقلال - مس کرمان اظهار داشت: منتظریم چنین اتفاقی در ورزشگاه ما هم بیفتد. در این شرایط شما ورزشگاهی می‌بینید که تعجب همه را برمی‌انگیزد. اگر اجازه بدهند، هواداران آقا و خانم ما می‌توانند بسیار بسیار پُرشور به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. منتظر هوادارن خودمان هستیم تا به ورزشگاه بیایند و از آنها روحیه بگیریم.