به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه تیم‌ها به شرایط بازی نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوند، عنوان کرد: هفته گذشته بازی را به پیکان واگذار کردیم اما آمارهایمان نشان می‌دهد رو به جلو حرکت می‌کنیم و پیشرفت داریم.

وی از پرداخت بخشی مطالبات بازیکنان خبر داد و افزود: با تلاش هیئت مدیره و مدیران استانی توانستیم مبلغی از قرارداد نفرات را پرداخت کنیم و امیدوارم بتوانیم قسط‌های بعدی را هم بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، بازی با استقلال یک دیدار سخت، نفس گیر و سنگین عنوان کرد و گفت: نیاز به دوندگی خوب و تمرکز بالا داریم و می‌توانیم راه‌های نفوذ استقلال را ببندیم و از فضایی که می‌دهد باید حمله کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: انتظارم این است که تماشاگران بیشتر بیایند چون یار دوازدهم هستند. آنها در لحظه‌هایی که ما و بازیکن نیاز داریم، اهرم انگیزه و فشار هستند تا بهتر کار کنیم.

مهاجری تصریح کرد: دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند که باید با کادر پزشکی صحبت کنیم.

در هفته چهارم رقابت‌های مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر خود صف آرایی می‌کند.