به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایزد سیف‌الله‌پور پس از شکست 3 بر یک نساجی مقابل استقلال گفت: به استقلال تبریک می‌گویم. ما مقابل آنها بد بودیم و کتک خوردیم. فوتبال است و اگر بد بازی کنیم نتیجه همین می‌شود. باید از همین امروز به فکر بازی بعد باشیم. جلوی استقلال اشتباه کنید تاوان آن را می‌دهید. گل زودهنگامی خوردیم‏، مصدومیت حردانی و اخراج حردانی دست به دست هم داد و اشتباه فردی باعث شد که این نتیجه به دست بیاید. جلوی استقلال و پرسپولیس اشتباه کنید تاوان می‌دهید.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سؤال که از مطهری همچنان حمایت می‌کنید؟ تصریح کرد: بله، چه اتفاقی افتاده است؟ الان هفته ششم است، به هر حال جلوی استقلال و هوادارانش اشتباه کردیم، باید کمک کنیم و همه دست به دست هم بدهیم.

سیف‌الله‌پور درباره حضور هواداران بانو در ورزشگاه وطنی یادآور شد: در این خصوص باید دوستان این اجازه را به ما بدهند. ما اولین باشگاهی بودیم که درخواست دادیم و قسمتی را هم برای بانوان اختصاص دادیم و مشکلی نداریم.

وی درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: دوستان در حال همکاری هستند و مراحل کار را پیش می‌بریم و ان‌شاءالله که مشکلی در رقابت‌‌های جام باشگاه‌های آسیا نداریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به اعتراض پرسپولیس به سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما کاری به اعتراض باشگاه پرسپولیس نداریم، ما قهرمان جام حذفی شدیم و باید مستقیم به آسیا برویم.