به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در دیداری از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

یورگن لوکادیا در دقیقه 19 تک گل این بازی در نیمه اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، جفرسون باهیا، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری، میثم تیموری،‌ فرشید باقری، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا و فراز امامعلی.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه یک: در همان ثانیه‌های نخست پرسپولیسی‌ها بلافاصله پس از سوت آغاز بازی یک حمله تند و تیز را روی دروازه مس تدارک دیدند که پاس در عرض لوکادیا با بی‌دقتی از جلوی ترابی عبور کرد تا این موقعیت بسیار خطرناک سرخ‌ها از دست برود.

دقیقه 4: سروش رفیعی با یک حرکت انفرادی و تکنیکی دو سه بازیکن مس را در داخل محوطه جریمه از پیش رو برداشت، اما ضربه این بازیکن را لک به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 16: فرشید باقری به دلیل خطای شدید روی کمال کامیابی‌نیا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 18: روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس، رامتین سلیمان‌زاده به شکلی عجیب توپ را با دست لمس کرد تا داور که به صحنه نزدیک بود، اعلام ضربه پنالتی به سود سرخپوشان کند.

دقیقه 19: ضربه پنالتی اعلام شده را یورگن لوکادیا با یک ضربه دقیق به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه 27: حامد لک با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 29: وحید امیری از تیم پرسپولیس نیز از کارت زرد داوری بی‌نصیب نماند.

دقیقه 36: محمد ربیعی سرمربی تیم مس هم به دلیل اعتراض به داوری با کارت زرد داور روبه‌رو شد.