مصطفی‌ نائیج‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص وضعیت ملوان در آستانه دیدار فردا با پرسپولیس گفت: در بازی با هوادار شکست تلخی را تجربه کردیم در حالی که به‌هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. امتیازهایی که گرفتیم با شرایط فنی ملوان همخوانی ندارد و خیلی‌ها که فوتبال تیم‌ ما را تماشا می‌کنند از سبک بازی ملوان رضایت دارند. با این وجود در نتیجه گرفتن تا حدود زیادی بدشانس بودیم. به‌هیچ عنوان مستحق قرار گرفتن در انتهای جدول نیستیم.

وی در خصوص اینکه برخی ملوان را گزینه اول سقوط می‌دانند اظهار داشت: شرایط خوبی در انتهای جدول نداریم ولی این‌طور نیست که از حالا ناامید شویم. ملوان برای فرار از انتهای جدول نیاز به دو سه برد پیاپی دارد و فکر می‌کنم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.

نائیج‌پور درخصوص اینکه آیا آنها می‌توانند صدرنشین لیگ برتر را شکست دهند گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و حریفی قابل احترام برای ما محسوب می‌شود، با این حال در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مقابل استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و بی‌تجربه بودیم که باختیم. شکست دادن پرسپولیس در انزلی دور از دسترس نیست. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.