ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: این بازی فقط برای پرسپولیس نتیجه داشت و غیر از این از سوی هر دو تیم هیچ نکته فنی نداشت. نه پرسپولیس و نه ملوان هیچ طرح و برنامه‌ای برای ساختن موقعیت گل روی دروازه حریف نداشتند و شاید 2 یا 3 موقعیت نصف و نیمه گل در 90 دقیقه خلق شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز در خط دفاع و هافبک با ایرادهایی روبه‌رو است. در دفاع‌های چپ و راست وقتی بازیکنان جلو می‌روند، پشت‌شان خالی می‌شود. در زمان برانکو، بازیکنی مثل محسن ربیع‌خواه در خط هافبک بازی می‌کرد که بازی‌اش به چشم نمی‌آمد ولی عصای دست مربی بود و وقتی بازیکنان نفوذ می‌کردند این بازیکن در زمین خودی می‌ماند و پوشش می‌داد. خط هافبک پرسپولیس نیز به هیچ عنوان وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و در چند بازی گذشته این ضعف را دیده‌ایم.

مربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: سرخپوشان فاقد یک هافبک طراح هستند، با وجود اینکه بازیکنانی مثل ترابی، صادقی و رفیعی در ترکیب حضور دارند اما عملاً هیچ طرح و برنامه‌ای برای تغذیه مهاجمان در تیم نمی‌بینیم. مقابل ملوان هم مثل مسابقات گذشته همان شکل و شمایل بازی‌ به نمایش گذاشته شد و در 20 دقیقه پایانی که چند تعویض انجام شد دیدیم که شرایط مقداری بهتر شد و پرسپولیس به گل رسید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: این شرایط فوتبال فقط مختص پرسپولیس نیست، تیم‌های دیگر مثل استقلال، سپاهان و حتی تراکتور و فولاد هم همین شرایط را دارند. هیچ تیمی به درستی فوتبال خوبی ارائه نمی‌دهد و معدود بازی را پیدا می‌کنیم که خوب از آب در بیاید. تیم‌هایی که آنها را جزو مدعیان قهرمانی نمی‌دانیم خیلی بهتر بازی می‌کنند، چون بازیکنان و اعضای آن تیم‌ها انگیزه بیشتری دارند تا به موفقیت برسند. فوتبال ما سال‌هاست که هیچ بازیکن و ستاره‌ای را به خود ندیده و بازیکنانی را هم که الان در فوتبال ما هستند، بیشتر اسم دارند.