مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر استقلال در بازی سوپرجام اظهار داشت: ما برای برد به زمین آمده بودیم و حتی در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم روی یک ضربه کرنر گل خوردیم و این در حالی بود که یک بازیکن در زمین کمتر داشتیم. متأسفانه نتوانستیم با قهرمانی در سوپرجام دل هواداران را شاد کنیم، اما در آینده جبران خواهیم کرد.

 

وی راجع به اعتراض باشگاه نساجی به حضور هواداران در ورزشگاه و اینکه کریم اسلامی گفته بود هواداران تیم حریف به آنها توهین کردند، گفت: وقتی قرار است بازی بدون تماشاگر برگزار شود پس باید به‌صورت کامل قانون برای هر دو تیم رعایت شود. در ورزشگاه تعدادی از هواداران استقلال حضور داشتند که حتی به تیم ما توهین و فحاشی کردند و این اصلاً درست نبود. برای ما جای سؤال داشت که چطور آنها به ورزشگاه آمده‌ بودند، ولی هواداران ما اجازه نداشتند به کرمان بیایند تا در ورزشگاه حاضر شوند. متأسفانه در این بازی قانون زیر پا گذاشته شد.

هافبک تیم فوتبال نساجی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئناً سازمان لیگ می‌توانست برنامه‌ریزی بهتری برای این بازی داشته باشد و شهرهای دیگری بودند که به دلیل داشتن استادیوم‌های بهتر می‌توانستند از این بازی میزبانی کنند، اما در نهایت کرمان انتخاب شد و مشکلاتی که همه دیدند به وجود آمد.

عبدی همچنین در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر به تسنیم گفت: ما فعلاً باید در تمرینات خودمان را آماده شروع مجدد لیگ کنیم و این تعطیلی طولانی آزاردهنده است. با این‌حال تمام هدف ما این است که در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.