به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار فردای فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، گفت: به استقلال خوشامد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. به طور حتم بازی فردا سخت و زیبا خواهد شد. هر روز که می‌گذرد شکل تیم ما همگن‌تر و یکنواخت‌تر می‌شود. کاملاً استقلال را می‌شناسیم و شکل بازی‌هایش را پس از بازی با مس کرمان آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم با حلقه تاکتیک اتحاد که به نظرم مهم‌تر از تاکتیک داخل زمین است، پرانرژی ظاهر شویم. اگر بازیکنان ما شرایط و ریتم بازی با ملوان را داشته باشند می‌توانیم سربلند از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه فولاد با وجود بازیکنان زیادی که گرفته، نتایج خوبی نگرفته و آینده این تیم را چطور می‌بیند، گفت: شرایط خیلی سخت است چون مصدوم زیاد داریم. زمانی که آمدم سه، چهار بازیکن مصدوم هستند. حوزه لجستیک ما دچار آسیب است و باید سریع جمع و جور کنیم. بازی‌های جام حذفی سخت است و باید ابتدا با تیم گل‌گهرِ امیرخان (قلعه‌نویی) بازی کنیم و سپس برنده‌مان به مصاف پرسپولیس برود. با تمام وجود تلاش می‌کنیم از پرچمی که امانت در اختیارمان است دفاع کنیم. نگاه نمی‌کنیم در چه حوزه‌هایی آسیب خورده‌ایم، وظیفه‌مان این است که هشت بازی در لیگ برتر داریم که برای من حکم حذفی را دارد. بازی فردا نقطه عطفی برای آینده فولاد است و می‌تواند بازیکنان‌مان را بلند کند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: اسماعیلی، علیاری و قربانی را نداریم و سوکیتا را 50 - 50 داریم. ساسان انصاری را به دلیل 4 اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت. کم کم نگاه‌مان به بنزین سبزمان هست چون برخی از بازیکنان جوان افق بلندی دارند و به سمتی خواهیم رفت که بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

ادامه دارد...