به گزارش خبرنگار مهر، مارینوس اوزونیدیس در نشست مطبوعاتی پس از بازی با شمس آذر با بیان اینکه از نتیجه بازی راضی نیستم و تیم ما شایسته پیروزی بود، اظهار کرد: گل خیلی راحتی خوردیم ولی بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و شانس‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.

وی با بیان اینکه چرا تمام تصمیات سرنوشت ساز داوری باید بر علیه تیم گل‌گلهر باشد، افزود: وقتی یک صحنه هند مسلم است چگونه حق را به تیم نمی‌دهند و این در حالی است که از ۶۰ متری خطای هند بازیکن مشخص بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر تاکید کرد: تصمیمات داوری‌ها بر ضد ما است و اگر VAR وجود داشت بدون شک جدول لیگ برتر و نتایج تیم‌ها خیلی تغییر می‌کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنانم تا دقیقه آخر خیلی تلاش کردند، ادامه داد: در چنین بازی‌هایی که شانس زیادی از دست می‌دهیم ممکن است بازی را باخت دهیم.

اوزونیدیس با بیان اینکه وقتی در مورد VAR صحبت می‌کنم برای همه تیم‌ها سخن می گویم، تاکید کرد: طبیعتاً همه ما اشتباه داریم اما باید کمترین میزان اشتباهات داوری را داشته باشد.

وی گفت: از امروز ۲ هفته لیگ تعطیل است و به یکباره چندین بازی فشرده و با فواصل زمانی کمی داریم و تغییر این شرایط در اختیارات من نیست.

سرمربی گل گهر سیرجان اضافه کرد: اگر بخواهیم لیگ بهبود پیدا کند، شرایط باید برای همه تیم‌های لیگ برتر عادلانه باشد.

وی با بیان اینکه شمس آذر تیم خوبی است، گفت: ما امروز کنترل بازی را در اختیار داشتیم و اجازه ندادیم کار زیادی را انجام دهند.