به گزارش خبرنگار مهر، «نشریه الریاضیه» اعلام کرد که عبدالرحمن قریب، بازیکن تیم فوتبال النصر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در بازی این تیم مقابل الاخدود تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. النصر مقابل الاخدود با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.

غریب در این دیدار دچار مصدومیت شدید شد و تیم پزشکی النصر پس از معاینات لازم روی این بازیکن مشخص می‌کند که آیا او می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند یا خیر.

همچنین سامی الناجی، بازیکن دیگر این تیم، در بازی گذشته از ناحیه کتف دچار مصدوم شده بود اما مانعی برای حضور او در دیدار مقابل پرسپولیس مشکلی وجود ندارد. کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر که در آخرین بازی تیمش مقابل تیم «اخدود» دچار مصدومیت شده بود با انجام معاینات پزشکی مشخص شد مشکلی برای همراهی تیم خود در دیدار برابر پرسپولیس نخواهد داشت. ضمن اینکه «اوتاویو مونتیرو» وینگر پرتغالی النصر هم که با مصدومیت مواجه شده بود، مشکل خاصی ندارد.

آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی هم که از ناحیه پا مصدوم شده بود پس از ریکاوری در تمرینات النصر شرکت خواهد کرد، طبق اظهارات لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی، حضور او مقابل پرسپولیس مانعی ندارد به شرط اینکه برای دیدار روز جمعه این تیم مقابل الهلال در لیگ عربستان آمادگی ۱۰۰ درصدی را داشته باشد.

تیم‌های النصر و پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف هم خواهند رفت.