به گزارش خبرنگار مهر از قطر، «مکرم دابوب» در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: ابتدا باید از شرایط میزبانی قدردانی و از مسؤولان قطری تشکر کنم. دیدارهای بسیار مهمی را در جام ملت‌های آسیا در پیش داریم و در این مسابقات می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

او ادامه داد: ما ۳ ماه پیش در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل حریف خود به میدان رفته بودیم و از این موضوع آگاهی داریم که باید با تمام قوا در جام ملت‌ها شرکت کنیم. بدون توجه به مشکلاتی که در کشورمان وجود دارد می‌خواهیم به مردم و هواداران ایرانی نشان دهیم که چه شرایط خوبی داریم و بگویم فلسطین با تمام سختی‌هایی که با آن مواجه است چگونه می‌تواند بر همه آنها غلبه کند.

سرمربی تیم ملی فلسطین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص اینکه بسیاری از اهالی فوتبال در آسیا معتقد هستند که تیم ملی ایران یکی از شانش های اصلی قهرمانی است با توجه به این موضوع برای دیدار با این تیم چه تصمیماتی اتخاذ خواهید کرد، گفت: ما می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم و ایران دارای بازیکنان بسیاری خوبی است و بازی کردن مقابل این تیم با سایر دیدارها تفاوت دارد. شرایط تیم ملی ایران فوق‌العاده است و ما باید خودمان را برای مصاف با این تیم قدرتمند آماده کنیم تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

او ادامه داد: آنچه که برای ما در دیدار با ایران اهمیت دارد این است که به هدفمان که همان صعود به مرحله حذفی مسابقات است، برسیم و چیزی جز موفقیت در دیدار برابر ایران نمی‌خواهیم.