به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و هند در اولین بازی گروه B از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه احمد بن علی و با قضاوت یوشومی یاماشیتا داور زن اهل ژاپن به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی استرالیا و هند در نیمه اول

ترکیب استرالیا: رایان، جونز، سوتار، روولز، بهیچ، متکالف، باکوس، ایروین، گودوین، دوک و بویل.

ترکیب هند: ساندو، پوجاری، جهینگان، بهیکه، بوسه، وانگجام، تانگری، چتری، لالنگماویا، چهانگته و سینگ.

تساوی استرالیا و هند در نیمه اول

شروع خوب استرالیا

بازیکنان استرالیا بازی را بهتر از حریف خود آغاز کردند و چند موقعیت نصف و نیمه روی دوازه هند خلق کردند که ثمری برای کانگروها (لقب تیم ملی استرالیا) نداشت.

پیرترین بازیکن جام همچنان خطرناک

پس از چند موقعیت تیم استرالیا، در دقیقه ۱۴ بازیکنان هند حمله را به سمت دروازه استرالیا تدارک دیدند که ضربه سر «سونیل چتری» کاپیتان ۳۹ ساله هندی به شکلی خطرناک از کناره دروازه رایان راهی اوت شد تا تنها حمله هندی‌ها در این نیمه بی حاصل باشد.

فرصت سوزی ایروین روی اشتباه دروازه بان هند

در دقیقه ۲۱ گورپریت سینگ دروازه بان هند صاحب توپ شد اما در مواجه با مهاجم استرالیا سراسیمه به توپ ضربه ضد که در نزدیکی محوطه جریمه در اختیار بازیکن استرالیا قرار گرفت و توپ به ایروین رسید و او اقدام به شوت زنی کرد که سینگ به خوبی آن را مهار کرد و در ریباند هم سودی برای استرالیا نداشت تا مهم‌ترین فرصت گلزنی این تیم در نیمه اول از بین برود.

استرالیایی‌ها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه هند به وجود آوردند که در یکی از آنها در محوطه جریمه توپ به بویل رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه هند به بیرون رفت تا این بازیکن هم در به ثمر رساندن گل ناکام بماند.

استرالیا در نیمه اول ۱۲ شوت به سمت درواه هند داشت و در طرف مقابل هندی‌ها فقط دو شوت داشتند. از ۱۲ شوت استرالیا تنها دو شوت آنها در چارچوب بود که نشان از بی دقتی بازیکنان آنها در نیمه اول حکایت داشت.