به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نفت آبادان گفت: خوشحالم که توانستیم این دیدار را برد به پایان برسانیم. بازی سختی در هفته اول داشتیم اما خوشبختانه به نتیجه مطلوب دست پیدا کردیم و باید این روند را در ادامه پیش ببریم و بتوانیم همچنان صدرنشین باقی بمانیم.

وی در خصوص مشکلات استقلال و اتفاقاتی که در این تیم به وجود می آید گفت: شرایط برای ما هر روز سخت تر می شود. متاسفانه مدیریت فعلی مشکلات را به گردن مدیر قبلی می اندازد و می گوید او مقصر است و بازیکنان هم بین این دو گروه مانده اند که باید چکار کنند. متاسفانه نمی دانیم باید این مشکلات را به چه کسی بگوییم و چه زمانی این اتفاقات پایان می یابد.

چشمی خاطرنشان کرد: در مورد قراردادها ما یک چیز می گوییم و آنها حرف دیگری می زنند. مثلا ما می گوییم ۲۰ درصد طلبکاریم اما آنها می گویند نه و شما ۱۰ درصد طلبکار هستید و این موضوع یک کشمکشی را بین بازیکنان و مدیریت باشگاه به وجود آورده است. تمام تمام تلاش خود را می کنیم که موفق باشیم اما باید بپذیریم که با داشتن این همه مشکلات، تمرکز داشتن بسیار سخت است.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان خوشحال نیستند گفت: ذهن بازیکنان درگیر است. ما هر چه تلاش می کنیم از مشکلات دوری کنیم این اتفاق رخ نمی دهد. همه مردم و علاقه مندان به استقلال شاهد اتفاقاتی که در این تیم می افتد هستند. بنابراین وقتی ذهن بازیکن درگیر باشد نمی تواند تمرکز کامل داشته باشد اما ما با تمام مشکلات برای هواداران بازی می کنیم تا بتوانیم در دیدارهای بعدی موفق باشیم.

چشمی در پایان و در پاسخ به این سووال که مشکلات چه زمانی حل خواهد شد گفت: ما برای حل مشکلات یا باید آرزو کنیم یا توکل بر خدا کنیم تا ببینیم آیا مشکلات ما حل خواهد شد یا همچنان با این شرایط ادامه پیدا خواهد کردو بازیکنان با درگیری ذهنی به مصاف حریفان بروند.