به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی س از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند. فرصت های زیادی به دست آمد که متاسفانه به گل تبدیل نشد. تلاش بازیکنان ما ستودنی بود و در ثانیه های پایانی اگر باد نمی آمد می توانستیم به گل دست پیدا کنیم اما در مجموع اعتقاد دارم هواداران دو تیم نمایش خوبی را شاهد بودند ولی تنها گلی در این بازی رد و بدل نشد.

وی افزود: این تساوی به سود استقلال بود زیرا آنها توانستند همچنان صدرنشین باقی بمانند و امید بیشتری به قهرمانی پیدا کنند. ما باید در بازی های بای مانده به برد دست پیدا کنیم تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

وی در خصوص قضاوت داور هم گفت: این سوال را باید کارشناسان پاسخگو باشند اما در مجموع اعتقاد دارم قضاوت داوران این دیدار خوب بود و ما باید به تصمیمات داوران در هر شرایطی احترام بگذاریم.

کاپیتان سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که گفته می شود سپاهانی ها وقت کشی کرده اند گفت: این موضوع را قبول ندارم. ما به دنبال برد بودیم نه تساوی. بنابراین تمام تلاش مان این بود که از زمین برنده خارج شویم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: هنوز چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هر بازی سخت است اما تلاش می کنیم تا بتوانیم در بازی های باقی مانده برنده از زمین خارج شویم تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم ضمن اینکه از هوادارانمان هم تشکر می کنیم که به تهران آمدند و تیم خود را تشویق کردند.