به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سفیدپوشان اصفهانی به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی(کارت زرد - ۴۳ میلادفخرالدینی)، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

پیش بینی ها غلط از آب درآمد

استقلال که با آگاهی از نتیجه دیدار پرسپولیس برابر نساجی گام در دیدار با ذوب آهن گذاشته بود، در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شد و در یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دید. در حالی که آبی پوشان مطابق پیش بینی ها حمله روی دروازه ذوب آهن را در دستور کار قرار داده بودند در دقیقه ۶ مجید علیاری در یک ضد حمله از مدافعان استقلال عبور کرد و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه حسینی را باز کرد.

میدان داری استقلال و بازی تدافعی ذوب آهن

پس از این گل آبی پوشان نبض بازی را در اختیار گرفتند و با گردش توپ در نقاط مختلف زمین سعی در نزدیک شدن به دروازه ذوب آهن را داشتند. با این حال ذوب‌آهن با دفاعی منطقی و کم اشتباه از گل زده خود مراقبت کردند. نکونام برای این که بتواند جریان بازی را تغییر دهد تاکتیک های مختلفی را پیاده کرد اما تیمش نتوانست دروازه مهمان را باز کند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان برسد.