به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌ها به هفته‌های پایانی رسیده و بسیار حساس و هیجانی شده است، مثل دوی ماراتن که چند متر پایانی حیاتی است. دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و پنج تیم برای نیفتادن و متأسفانه فولاد یکی از این تیم‌هاست. مطمئنم بازی شجاعانه خواهیم داشت و باید برابر استقلال باهوش بازی کنیم. استقلال تیم شسته و رفته‌ای است و در طول فصل خودش را نشان داده است. این تیم را مثل قهرمان نگاه می‌کنیم و تا سوت پایان بازی می‌جنگیم تا با امتیاز به اهواز برگردیم.

وی در مورد وضعیت نابسامان فولاد در این فصل یادآور شد: متأسفانه سه تیم خوزستانی این شرایط را دارند و برای نیفتادن می‌جنگند. باید پس از پایان فصل بزرگان فوتبال خوزستان و مسئولان رده بالا بنشینند و بررسی کنند چه اتفاقی افتاده است. من هم متأسفم که فوتبال خوزستان این شکلی شده است. ما باید حداقل دو تیم خوزستانی را نگه داریم و اگر هر سه تیم بمانند که چه بهتر.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا خاطر نشان کرد: جفرسون باهیا را به دلیل اینکه در دیدار قبلی‌مان کارت قرمز گرفت، برای دیدار فردا در اختیار نداریم.

ادامه دارد ...