به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی سه‌شنبه شب در نشست خبری پس از تساوی خارج از خانه تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر درباره بازی صحبت نکنیم خیلی بهتر است. ما یک گل بسیار خوب زدیم اما متأسفانه روی نقطه ضعفمان، ۲ گل دریافت کردیم، البته تمام بازی را در اختیار داشتیم ولی از شیوه امتیازگیری فولاد تعجب کردم.

وی ادامه داد: سال هاست که تیم‌های خوزستانی را می‌شناسم و اینجا خاطرات خوبی با آنها دارم ولی اتفاقاتی که در بازی با فولاد افتاد را نپسندیدم. من در مصاحبه ام یک سری حرف زده بودم و دوستان قطع کرده بودند و یک سری از جاهای صحبت‌های بنده را گذاشته بودند. من گفتم که برخی مواقع باخت لذت بخش است زیرا در زمین تمام تلاش خود را انجام دادی و با خیال راحت به خانه می‌روی. نیمه دوم با یک توپ بازی می‌کردیم! مگر می‌شود؟ عجیب و غریب بود. فولاد این همه امکانات دارد. هر ۲ تیم استرس داشتند اما بازی باید جوانمردانه باشد و هر کسی قدرتش بیشتر باشد ببرد، در ضمن اینکه نمی‌توان شانس را از فوتبال جدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از بعضی همکارانم می‌خواهم درباره شرافت صحبت نکنند و بعد یکسری کارهای دیگر انجام دهند. گردنمان را کج نکنیم جلوی دوربین بعد بازیکن در زمین نگذاریم. از فوتبال لذت ببرید به قرآن همش این‌جوری نیست.

وی بیان کرد: اول بازی کمک من را با مشت زدند و نمی‌توان گفت این برنامه نبود. این طور نمی‌شود و بعد این طور می‌شود که دقیقه ۹۷ توپ وارد گل می‌شود. تیم‌هایی امثال فولاد و پیکان نهایتاً یک سال در لیگ یک بمانند اما شرافت خود را از دست نمی‌دهند. همکارانی که جلوی دوربین گردنتان کج است و از شرافت حرف می زنید، خواهش می‌کنم درباره آنچه حرف می‌زنید، آن را داشته باشید.

عنایتی گفت: ما حرف می‌زنیم و بقیه متوجه می‌شوند و حساب کار دست‌شان می‌آید و ان‌شاءالله دوستان مسئول این موارد را هم پیگیری کنند تا حقی ضایع نشود.