به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید در دیدار فینال امشب (شنبه) لیگ قهرمانان اروپا پیراهن اول خود یعنی پیراهن سفیدرنگ را به تن خواهد کرد و تیبو کورتوا به عنوان دروازه‌بان کهکشانی‌ها در این دیدار سبزپوش خواهد بود. در سوی دیگر بازیکنان بوروسیا دورتموند نیز پیراهن اول خود که ترکیبی از رنگ‌های زرد و مشکلی است را به تن می‌کنند و دروازه‌بان این تیم هم زردپوش خواهد بود.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی «آاِس» بازار سیاه بلیت‌فروشی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا دیوانه‌کنده شده است، به طوری که ارزان‌ترین قیمت از سوی فروشندگان در حال حاضر 4000 یورو (در حدود 255 میلیون تومان) است و تقریباً تا 50 هزار یورو (سه میلیارد و 195 میلیون تومان) افزایش می‌یابد.  

لونین به لندن می‌رود

خبر دیگر اینکه آندری لونین دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید که اخیراً دچار مصدومیتی شده بود، با ریکاوری به موقع امروز (شنبه) به هم‌تیمی‌هایش در لندن ملحق خواهد شد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک» انتظار می‌رود لونین 29 ساله که این فصل در پی مصدومیت تیبو کورتوا توانست خودی نشان داد و درخشان ظاهر شد، ساعت یک بعدازظهر به وقت محلی (15:30 به وقت تهران) وارد شهر لندن شود.

بنر جدید رئالی‌ها

همچنین خبر می‌رسد که هواداران دوآتشه رئال مادرید قصد دارند در این دیدار از بنر بزرگی که روی آن نوشته «تا انتها، بزن بریم رئال» رونمایی کنند.

تیم‌های بوروسیا دورتموند و رئال مادرید از ساعت 22:30 امشب (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.