به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی اسکاتلند در یورو 2024 از نظر شاخص‌های آماری یک رکورد منفی این مسابقات را تکرار کرد.

در سومین دیدار سومین مرحله گروهی مسابقات قهرمانی اروپا 2024 بین تیم‌های ملی اسکاتلند و مجارستان نتیجه یک بر صفر به سود مجارستانی‌ها رقم خورد. در این بازی اسکاتلندی‌ها تنها چهار شوت مقابل مجارستانی‌ها انجام دادند. بدین ترتیب شاگردان استیو کلارک در سه بازی مرحله گروهی تنها 17 شوت زدند.

اسکاتلندی‌ها در دیدارهای مرحله گروهی یورو 2024 قهرمانی اروپا رکورد منفی متعلق به ایرلند شمالی با 17 شوت در مسابقات سال 2016 را تکرار کردند.اسکاتلند با کسب یک امتیاز در رده آخر گروه A قرار گرفت.

همچنین تیم ملی فوتبال مجارستان مجارستان تقریباً یک رکورد منفی تیم ملی اتحاد جماهیر شوروی سابق و روسیه در تاریخ یورو را تکرار کرد. مجارستان با کسب پیروزی یک بر صفر برابر اسکاتلند به 8 بازی متوالی بدون برد خود در یورو پایان داد. تیم ملی اتحاد جماهیر شوروی سابق هنوز یک رکورد منفی با 9 بازی بدون برد در سال‌های 1988 تا 2004 در اختیار دارد.

یورو 2024 از 14 ژوئن تا 14 جولای (25 خرداد تا 24 تیر) در آلمان برگزار می‌شود. تیم‌هایی که در مرحله گروهی مقام‌های اول و دوم را به دست می‌‌آورند و همچنین چهار تیم برتر رتبه سوم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود خواهند کرد.