به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان به عنوان اولین نماینده ایران کار خود را از امروز سه شنبه ۲۷ شهریور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ آغاز می‌کند. سپاهان در گروه C و با تیم‌های الوحدات اردن، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان همگروه است و در اولین بازی خود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بین المللی امان رو در روی الوحدات قرار می‌گیرد.

شاگردان ژوزه مورایس در حالی امروز به مصاف حریف اردنی خود می‌روند که سپاهان هر ۴ بازی خود در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته و با امتیاز کامل به مصاف الوحدات می‌روند. در آن سوی میدان تیم الوحدات هم شرایط خوبی را در لیگ اردن دارد و از ۳ بازی ۷ امتیاز کسب کرده و پس از الاهلی در رده دوم قرار گرفته است.

سپاهان و الوحدات تاکنون با هم بازی نکرده اند و این بازی نخستین تجربه دو تیم در تاریخ آنها محسوب می‌شود. اکثر بازیکنان تیم الوحدات را بازیکنان اردنی تشکیل می‌دهند و در لیست این تیم نام ۳ بازیکن خارجی از کشورهای سنگال، کامرون و مراکش دیده می‌شود. به جز سیاوش یزدانی که به دلیل مسائل انضباطی در سفر به اردن کاروان سپاهان را همراهی نمی‌کند، مواریس سایر نفرات خود را در اختیار دارد. همچنین طبق صحبت‌های مورایس امکان اینکه از بازیکنان خارجی این تیم از ابتدای بازی استفاده شود ضعیف است.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های استقلال تاجیکستان و شارجه امارات به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی نیز برای سپاهان مهم و حساس خواهد بود.