به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 5 تک گل نیمه اول را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف (5+45 - فرشاد احمدزاده)، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

دقیقه 3: برخورد مدافعان تیم آلومینیوم با علی علیپور داخل محوطه جریمه خیلی زود محمدحسین زاهدی‌فرد را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد تا اولین موقعیت این بازی منجر به اعلام پنالتی به سود سرخپوشان شود.

دقیقه 5: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان آلومینیوم موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 26: ضربه فنی و زیبای مسعود ریگی با نوک انگشتان دروازه‌بان آلومینیوم و پس از برخورد به تیر دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 27: ارسال عالیشاه و ضربه سر محکم علیپور را بار دیگر محمد خلیفه دروازه‌بان آلومینیوم با یک واکنش خوب برگشت داد.

دقیقه 33: میلاد محمدی با یک حرکت انفرادی و شوت از زاویه بسته بار دیگر دروازه آلومینیوم را با خطر مواجه کرد که توپ او هم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 40: علی علیپور با فرار تند و تیز پشت مدافعان آلومینیوم به توپ رسید و با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد، اما این گل با تصمیم کمک داور بازی آفساید اعلام کرد.