به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) از ساعت 20 در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس قبل از ورود به ورزشگاه نسبت به قیمت بلیت این بازی اعتراض و اعتقاد داشتند مبلغ 200 هزار تومان بلیت برای این بازی گران است.

 

* در حالی که سامانه بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم دچار اشکال و در زمان فروش بلیت، از دسترس خارج شده بود، هواداران به ناچار در بازار سیاه بلیت فروشی دو برابر قیمت اقدام به خرید بلیت کردند.

* هواداران بانوی پرسپولیس برای تماشای دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای شهرقدس حضور پیدا کردند.

* اتوبوس پرسپولیس در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی وارد ورزشگاه شد.

* امید عالیشاه بازیکن مصدوم پرسپولیس پس از رهایی از بند مصدومیت امروز در ترکیب ثابت پرسپولیس حضور دارد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* در زمان ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین هواداران به شدت شاگردان گاریدو را تشویق کردند.

* هواداران پرسپولیس پس از گل دوم نساجی به استقلال در قائمشهر روی سکوهای ورزشگاه شهدای شهرقدس، بلافاصله شروع به خوشحالی کردند.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* هواداران پرسپولیس پس از گل اول به آلومینیوم مواد آتش زا و دودزا روشن کردند که بلافاصله از آنها درخواست شد در دیدارهای آسیایی نسبت به این‌کار خودداری کنند، چرا که با محرومیت AFC روبرو خواهند شد.

* رجاییان در حاشیه مصاحبه با خبرنگاران به فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه متذکر شد که هزینه دیدار دربی پایتخت که قرار است روز چهارشنبه 4 مهرماه به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شود پرداخت کند در غیر این صورت  اجازه ورود نخواهند داد.