به گزارش وب‌سایت نود، حضور منشا در ترکیب پرسپولیس همیشه با تغییرات مثبتی همراه بوده. بازیکنی که اگرچه به لحاظ فنی و بدنی شرایط کاملا مطلوبی ندارد اما به روند تیمی پرسپولیس کمک کرده است. تغییراتی که چون با گل یا پاس گل بازیکن نیجریه‌ای همراه نبوده معیار و فاکتوری برای اثبات نداشته است. بازی با الدحیل اما همان بازی‌ای بود که حضور مثبت منشا را در نهایت به اثبات رساند. بازیکنی که علاوه بر تمام تاثیرات مثبتش یک گل فوق‌العاده هم به ثمررساند تا این بار تاثیراتش با سند و مدرک باشد.

این بازی نشان داد که حضور همزمان منشا و علیپور تا چه حد می‌‌تواند هم به کیفیت بازی پرسپولیس و هم به کمیت گل‌های شاگردان برانکو کمک کند. بازی با نساجی و الدحیل قطر دو دیداری بود که این دو بازیکن در کنار هم دیگر قرار گرفتند و در این دو بازی 5 گل را وارد دروازه حریف کردند. دو گل سهم نساجی بود و سه گل هم سهم قویترین تیم آسیایی که تا این‌جای فصل جدید شکستی را تجربه نکرده است و مغلوب بازی هجومی و منطقی برانکو و شاگردانش شد. قبل از آن هم مقابل فولاد، آن‌ها بخاطر مصدومیت زودهنگام کامیابی‌نیا دقایق زیادی کنار هم بازی کردند و بخشی از پرگل‌ترین برد فصل پرسپولیس بودند.

با این سه نتیجه بدست آمده شاید برانکو تصمیم بگیرد تا تغییری در تفکراتش داده و از سیستم مورد علاقه‌اش دل کنده و او را در کنار علیپور در ترکیب اصلی قرار بدهد. اتفاقی که البته در بازی رفت مرحله بعد با توجه به محرومیت کمال کامیابی‌نیا به اجبار انجام خواهد شد. بعد از زوج‌هایی که پرسپولیس از دست داده مثل زوج طارمی-علیپور یا امیری-علیپور شاید این فصلاین تیم بتواند زوج منشا- علیپور را در خط حمله داشته باشد. بازیکنی که آماده‌ترین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس، دوباره آن‌ها را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرستاد.