به گزارش وبسایت نود،احمد نوراللهی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. خدا را شکر که توانستیم ببریم و صعود کنیم. بازی سختی بود. بازیکنان امروز از جان مایه گذاشتند، مدیریت فنی بازیکنان همه همدل شده بودیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد جو خوب ورزشگاه از همان ابتدای مسابقه به سود پرسپولیس به راه افتاده بود،‌گفت:‌ باید به هواداری که پرسپولیس دارد افتخار کرد. من و همه بازیکنان باید به بازی در این تیم افتخار کنیم. هوادارانی که تا دقیقه 95 تیم را حمایت می‌کنند و انرژی بیشتری می‌دهند تا بازیکنان بدانند و در بازی یک بر صفر که عقب هستند سه گل بزنند. خدا را شکر که به مرحله بعد صعود کردیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند کدام تیم حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شود، گفت: امیدوارم استقلال در بازی با السد موفق باشد.

وی در مورد مشکلات پرسپولیس گفت:‌می‌دانید که تیم پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. ما از جذب بازیکن محروم بودیم. مشکلات زیادی در باشگاه است و مدیریت در تلاش است تا مشکلات حل شود. طلبکارانی از قبل تا امروز بودند که خیلی از این مشکلات حل شده است اما هنوز مشکل زیاد است.

نوراللهی در مورد عزاداری هواداران پرسپولیس در ورزشگاه گفت:هواداران سنگ تمام گذاشتند و خدا هم به تیم کمک کرد که توانستیم به بازی برگردیم.

1004