ورزش 11 - استقلال تهران که هنوز در روزهای بد و تلخ خود به سر می برد می بایست در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی برابر یکدیگر صف آرایی کنند، دیدار ی که سراسر جنجال و هیجان خواهد بود تا پس از درگیری و حواشی که در رقابت برابر پرسپولیس رقم خورد این بار علی دایی و شاگردانش برابر استقلال قرار بگیرند.

استقلال و سایپااستقلال و سایپا

تخصص علی دایی به وضوح در سال های مربیگری اش مشخص شده که در رقابت های جام حذفی می باشد، چرا که او در این زمینه یکی از مربیان پر افتخار به شمار می آید که راه و چاره کسب این عنوان را به خوبی می داند! از سویی دیگر استقلال نیز در جام حذفی کم تجربه نیست کم در این رقابت ها افتخار ندارد!

در آخرین نبرد دو تیم استقلال تهران و سایپا که در استادیوم آزادی برگزار شد، آبی های تهران موفق شدند با پیروزی 2_1 که با گل از روی نقطه پنالتی وریا غفوری از روی نقطه پنالتی حاصل شد، سایپا را از پیش روی خود بردارند و نبردی پر حاشیه و پر حرف و حدیث را در رقابت های رودر روی خود برجای بگذارند.

استقلال و سایپااستقلال و سایپا

وینفرید شفر در هفته گذشته پس از شکست برابر سپاهان اصفهان آن هم در خانه، حسابی خشم و عصبانیت هواداران خود را برانگیخت تا سکو ها نیز دیگر آرام آرام شعار های معروف اعتراض آمیز خود را سر بدهند؛ از شانس بد وینفرید شفر استقلال تهران حالا باید در جام حذفی برابر علی دایی سختکوش قرار بگیرد، تیمی که متخصص در کسب پیروزی در رقابت های جتم حذفی است و هرگز نمی توان از آنها به سادگی عبور کرد؛ شاید ثانیه های پایانی حضور وینفرید را بر روی نیمکت استقلال، علی دایی رسما به تصویر بکشد، چرا که حالا منتقدین بزرگی علیه او حتی در باشگاه پیدا شده اند که موافق با برکناری این مربی هستند!