به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری بازی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: تراکتور با توجه به تغییراتی که داشته در دو هفته اخیر خوب نتیجه گرفته و فردا با حفظ همین روند مقابل ما قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تیم تراکتور را آنالیز کردیم، افزود: این بازی برای ما مثل بازی‌های گذشته مهم است و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز حفظ تمرکز را برای موفقیت در بازی فردا لازم دانست و تصریح کرد: هر لحظه غفلت باعث می‌شود که آسیب ببینیم و امیدوارم فردا یک روز خوب برای ما باشد و به نتیجه دلخواهمان برسیم.

نکونام از تلاش کادر پزشکی فولاد خوزستان برای رساندن ۳ بازیکن مصدوم این تیم برای بازی فردا خبر داد و افزود: سایر بازیکنان آماده هستند و امیدوارم فردا بازیکنانمان با تمرکز کامل و بدون توجه به بازی‌های قبلی بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند تا به موفقیت برسیم.

بازی تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ بعد از ظهر فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.