به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ برتر فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند. سپاهان در دیدار رفت موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تراکتور را شکست دهد و بازیکنان تراکتور این فرصت را دارند تا در دیدار برگشت انتقام شکست نیم فصل اول خود را برابر این تیم و در مقابل هواداران خود بگیرند.

سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز آمار خوبی را برابر تراکتور به ثبت نرسانده است و در ۱۰ دیدار گذشته رو در روی دو تیم تنها یک بار و آن هم در سال ۱۳۹۹ موفق به شکست تراکتور در این ورزشگاه شده است. بازی فصل گذشته دو تیم هم در یادگار امام با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌ها خاتمه یافت.

شاگردان «ژوزه مورایس» با ۳۷ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به استقلال و پرسپولیس در رده چهارم جدول قرار دارند و اگر آنها بتوانند در هر دو بازی عقب افتاده خود پیروز شوند، هم امتیاز با پرسپولیس می‌شوند و به دلیل تفاضل گل بهتر می‌توانند جای این تیم را در جدول بگیرند.

سپاهانی‌ها در صورت پیروزی در بازی فردا جای تراکتور را در رده سوم می‌گیرند و همچنین طلسم پیروز نشدن در ورزشگاه یادگار امام تبریز را پس از ۳ سال خواهند شکست. از بازیکنان فعلی سپاهان که طعم پیروزی در تبریز را چشیده‌اند می‌توان به محمد کریمی، امید نورافکن و پیام نیازمند اشاره کرد، نکته جالب دیگر اینکه زننده تک گل پیروزی بخش تراکتور در دیدار فصل گذشته در تبریز، رضا اسدی بود که اکنون با پیراهن سپاهان برابر تیم سابق خود باید به میدان برود.