علی آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت شمس آذر گفت: ما سال جدید را با دو برد پیاپی شروع کردیم و ذوب‌آهن و فولاد خوزستان را شکست دادیم. در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و خوشبختانه وضعیت روحی بازیکنان بعد از کسب دو برد پیاپی بسیار خوب است، حالا هم خودمان را آماده بازی با استقلال می‌کنیم.

 

وی در مورد بازی روز جمعه تیمش برابر استقلال خاطر نشان کرد: قطعاً بازی سختی خواهد بود. استقلال تیم بزرگی است و قهرمانی در لیگ امسال برای آنها بسیار مهم است، ولی من فکر می‌کنم کار استقلال نسبت به ما سخت‌تر است، چون آنها فشار بیشتری را تحمل می‌کنند. ما در بازی رفت هم به استقلال نباختیم و حتی شانس برد داشتیم که متأسفانه پنالتی ما را نگرفتند. مطمئن باشید در بازی روز جمعه هم روز سختی را برای آنها رقم خواهیم زد.

مدافع تیم فوتبال شمس آذر یادآور شد: ما می‌دانیم استقلال با چه سبکی فوتبال بازی می‌کند و مربیان آنها هم گفته‌اند که این سبک را دوست دارند و بردهای این تیم معمولاً با اختلاف یک گل است. بدون شک با آشنایی کامل از سبک بازی استقلال برابر آنها قرار می‌گیریم.

آزادمنش در پایان تصریح کرد: امسال نتایج خوبی گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا در هفت بازی پایانی هم این روند را ادامه داده و در نهایت یک رتبه مناسب را به دست بیاوریم.