کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرگل تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بعد از عدم پیروزی در چند مسابقه، مصمم بودیم تا در تبریز سه امتیاز را بگیریم. کادر فنی به خوبی تراکتور را آنالیز کرده بود و با تمرکز بالا توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تراکتور هم تیم خوبی است و هر تیمی نمی‌تواند آنها را در زمین خودشان شکست دهد.

 

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری ذوبی‌ها در هفت بازی پیاپی خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در تیم به وجود بیاید. در اکثر این بازی‌ها نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم، ولی بدشانسی آوردیم. تیم ما جوان‌هایی دارد که از آنها در آینده بیشتر می‌شنوید. تمام هدف بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و لیگ را در رتبه‌ای خوب به پایان برسانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به تقابل تیمش با سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر یادآور شد: ما امسال مقابل تیم‌های بالانشین عملکرد خوبی داشتیم و برابر پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی با سپاهان نیز قطعاً سخت است، چرا که آنها در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارند. بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است، ولی ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، گفت: از لحاظ اهدافی که در ذهن داشتم، همه چیز برایم راضی‌کننده نبوده است، ولی هر وقت برای ذوب‌آهن بازی کردم نهایت تلاش خودم را انجام دادم.

وی درباره اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ است، تصریح کرد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

کامیابی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش تأکید کرد تمایل ندارد در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس به اظهارنظر بپردازد.